Daisypath Anniversary tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

>

Friday, April 9, 2010

Hadiah dari Hati...


TUKANG JAHIT...

Aku tukang jahit yang biasa,
Tidak punya apa-apa,
Hanya keluarga yang kucinta,
Menjadi teman ku setiap masa,

Hari ini, ku menjadi tukang jahit yang setia,
Bukan untuk mencari harta,
Sekadar mahu membesarkan anak-anak yang ku cinta,
Tidak mengharap apa-apa,
Semoga anak-anakku berjaya,

Setelah aku menjahit laut yang terbelah,
Lalu aku menjahit sayangku yang gundah,

Selagi jahitanku tak terbuka,
Selagi jahitanku tidak berdukakan sesiapa,

Kini anakku terus berjaya,
Mencapai cita-cita menggenggam bara,
Pesan ibu, janganlah engkau lupa,
tanggungjawabmu pada yang tua,

Biarlah aku terus menjahit cerita,
Sehingga hujung nyawa,
Tidak mengapa jariku terluka,
Aku tetap tukang jahit setia

No comments:

Related Posts with Thumbnails

I made this widget at MyFlashFetish.com.